miercuri, 23 martie 2016

Preferinte muzicale

Astazi vreau sa va povestesc ceva din gusturile mele si preferintele mele muzicale. Am multe genuri care imi plac, defapt toate genurile imi plac, dar nu toti artistii sau toate melodiile genurilor respective. Da imi place R&B, Hip-Hop, Dance, House etc. Artistii mei internationali preferati sunt: Rihanna, Enrique Iglesias, Daddy Yankee, P. Didy, 50 Cent etc.
De la noi imi plac majoritatea, dar nu toti si nu toate melodiile, imi place mult Delia,Nicoleta Nuca, Jo, George (fost Jorge),Cabron, Andra, Carla's Dreams, Elena Gheorghe, Puya, Alex Velea, Antonia, Ruby etc. Sunt artisti buni, cu piese foarte dragute, mesaje care transmit dincolo de ecran, imi place muzica, ascult mereu,iar cand apare o piesa noua imediat dau pe ea sa vad ce si cum. Muzica ne ajuta sa vedem lucrurile altfel sau cel putin in cazul meu.
Ca sa iti placa o melodie mai inatai trebuie sa ii intelegi mesajul, daca nu ai inteles mesajul vei spune ca melodia este slaba, nu e buna, nu e frumoasa, dar daca vei intelege mesajul si ceea ce vrea sa transmita cu siguranta nu vei mai spune ca acea melodie nu este frumoasa, inainte de toate trebuie sa stii sa asculti.
O zi frumoasa tuturor, plina de muzica si fericire :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu