miercuri, 23 martie 2016

Un par sanatos

Vreau sa va impartasesc putin din ritualul meu de ingrijire a parului. Nu inseamna ca ce este bun pt mine este bun si pt voi, dar eu zic ca merita testat si sa vedeti daca e bun sau nu si pt voi. Nu am un ritual special, adica mai exact nu ii fac mai nimic, il spal la 2 zile, cu un sampon pt toate tipurile de par, un sampon nici prea scump, dar nici prea ieftin. Imi ud foarte bine parul, samponez de 2 ori, clatesc foarte foarte bine, ca sa ii ia din surplusul de apa imi infasor un prosop pe cap si il tin cat ma spal si pe corp, apoi dau prosopul jos, il sterg usor, aplic un spray de par pentru antielectrizare si usor de pieptanat, dupa care il usuc cu uscatorul de par, il usuc maxim 3 min, nu il usuc de tot pt a nu il arde foarte rau, apoi il las nepieptanat pana dimineata (imi place mai mult cum se aseaja cand il pieptan dimineata) si cam atat ii fac eu parului. In sezonul cald uneori mai folosesc pt clatire, un litru de apa cu 4-5 linguri de otet de mere, clateste mult mai bine, protejeaza parul si nu se mai ingrasa atat de repede, puteti folosi in loc de apa cu otet si apa cu zeama de lamaie sau ceai de musetel. Nu am un ritual complicat, este ritualul clasic, dar am zis sa va spun si voua ca se poate sa ai un par frumos si sanatos si fara prea multe masti sau tratamente cosmetice, dar acum depinde de preferintele si parul fiecareia. Sper ca v-a placut articolul, va mai astept :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu