joi, 24 martie 2016

Lacrimi

Cerul varsa lacrimi, de trei zile plange incontinuu, plange pentru noi, pacatosii, pentru ca am uitat ce inseamna iubirea, fericirea, pretuirea, am uitat de tot si toate, nu ne pasa decat de noi si nimic mai mult, in goana dupa bani si bunuri am uitat ce ne face cu adevarat fericiti, am uitat sa ne bucuram de fiecare clipa, am uitat sa fim zambitori, trecem unii pe langa altii incruntati, suparati, nervosi de parca nimeni nu mai vrea sa se bucure de nimic, oare de ce? Cerul s-a cam suparat pe noi, plange pentru noi, ca avem sufletele mici, patate, incruntate, nu mai stim sa ne bucuram de lucruri frumoase, de natura, de oameni, de zambete. Ploua peste noi, dar nu simtim ploaia, simtim apa care ne uda si asta ne infurie, ne stropim, ne murdarim pantofii scumpi sau ne stricam unica pereche, suntem tristi, eu incerc in fiecare zi sa ma bucur de tot, asa cum e, fiecare lucru, fiecare picatura de ploaia poate avea o poveste, ceva frumos, daca vezi dincolo de ea. Conteaza ce este in suflet, asta se va vedea si la exterior. Poate daca am fi mai buni, am zambi mai des, am spune lucruri frumoase unul altuia poate cerul va zambi si el si nu va mai varsa lacrimi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu