vineri, 25 martie 2016

Pasiune

Cu totii avem o pasiune pentru ceva sau pentru cineva. Eu am mai multe pasiuni :D. Una dintre ele ar fi pasiunea pentru haine, ador sa imi cumpar, sa primesc, imi plac hainele, nu ma intereseaza daca e scumpa, ieftina, de brand sau nu, daca este frumoasa si imi place cum imi sta cu ea chiar nu conteaza, ce conteaza insa este materialul, sa fie bumbac, in cele sintetice nu ma simt bine.
A doua pasiune ar fi incaltamintea, mai mult casual si sport, imi plac si cele elegante, dar la ocazii, in rest sunt pe stilul mai sport, ca si la haine, la fel si la incaltari nu conteaza brand-ul, dar conteaza materialul.
A treia pasiune, gentile, le ador, imi place sa am multe, cat mai multe :).
A patra pasiune si cea mai arzatoare ca sa zic asa, bijuteriile, le adooor, nu conteaza din aur, argint, inox, handmade, gablonturi, toate imi plac, dar slabiciunea mea dintre toate bijuteriile raman cerceii, am multi, foarte multi, dar tot as mai vrea, nu ma pot opri (cum sunt dozele pt cei care intra in sevraj, cam asa sunt cerceii pt mine) :)), as vrea daca s-ar putea sa ii am pe toti cati exista pe planeta asta :)), recunosc este slabiciunea mea cea mai mare :).
Alte pasiuni, gadgeturile, laptop-uri,smartphone-uri, pc-uri etc.
Mai o pasiune destul de mare pt citit, imi place la nebunie sa citesc, carti de dragoste, de actiune, de fictiune, biografii, jurnale etc. Intr-un alt post am sa va povestesc si despre cateva carti pe care le-am citit :).
Voi, ce pasiuni aveti? :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu