duminică, 27 martie 2016

Comenzi online

Eu sunt adepta comenzilor online, este mult mai comod, ai timp sa vizualizezi pe indelete produsele, sa le compari, sa vezi daca iti plac intradevar atat de mult si chiar vrei sa ti-le cumperi. Atunci cand mergem la magazin sa ne uitam dupa una, dupa alta exista riscul sa cumparam ceva la impuls, iar apoi cand ajungem acasa sa nu ne mai placa si sa ne para rau ca am luat-o. Eu de cativa ani comand online totul, haine, incaltaminte, cosmetice, bijuterii, accesorii,electronice, gadget-uri etc. Nici o data nu am fost dezamagita,produsele au aratat exact ca in poza, calitatea lor foarte buna, marimile s-au potrivit perfect, nu am fost deloc dezamagita pana acum.
Nu comand de pe orice "bomba" de site, analizez bine de unde cumpar si pana acum n-am dat gres.
Daca mie imi place sa comand online si mi-se pare mult mai ok si comod, asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa faca ca mine, fiecare cum ii place, cum stie mai bine, eu ma simt bine asa. :)
Va pup si va las o lista cu site-uri de unde eu mi-am facut cumparaturi si am fost foarte satisfacuta si multumita de ele.
Bobomoda.ro
Silver-stone.ro
Vmzona.com
Aoro.ro
Si multe altele :).
Spor la cumparaturi :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu