miercuri, 30 martie 2016

Super oferta!

Ca tot va povesteam de placerea mea de a comanda online, mi-am comandat zilele trecute 3 perechi de incaltari, super tari (din punctul meu de vedere, sunt genul meu de incaltari) si azi dimineata le-am primit.
A fost super oferta, 74 Lei toate cele 3 perechi :D.
Sunt superbe, arata exact ca pe site, materialul este unul calitativ, super bun (avand in vedere pretul, chiar nu te astepti la ceva atat de calitativ, dar credeti-ma sunt super),am comandat de pe un site de pe care nu am mai facut-o pana acum, am fost putin reticenta in privinta lui, dar am zis sa risc, am riscat si am castigat, chiar merita, produsele sunt woow, nu ma asteptam sincer, sa fiu atat de multumita, dar sunt foarte multumita, marimea se potriveste la fix, ce mai,abia astept sa le incalt :).
Site-ul de unde am comandat se cheama Mireafashion.ro
Sa aveti o zi frumoasa si va mai astept aici pe blog :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu