marți, 22 martie 2016

Prietene

Incep acest prim articol de blog,prin a va povesti putin despre mine si despre parerile si intamplarile mele. Dupa cum vedeti acest articol are titul "Prietene", este vorba despre faptul ca toate fetele\femeile au prietene mai apropiate sau doar asa vorbind ocazional, ei bine eu nu am prietene, desigur am cateva fete in lista de facebook cu care mai vorbesc din cand in cand, dar nu imi pun sufletul pe tava in fata lor, nu povestesc chestii din viata mea si nu ne intalnim, nu vreau sa mai am prietene, am avut si eu ca toata lumea, dar femeile in general sunt rautacioase, invidioase, barfitoare (da si eu sunt tot femeie) si nu prea poti tine o prietenie la nesfarsit. Mereu m-am crezut in ele si de fiecare data am fost dezamagita, dar rau nu asa, nu doar ca nu au mai vorbit cu mine, dar au facut in asa fel incat sa ma denigreze in fata altor prieteni. Despre prieteni este altceva, da am prieteni, nu prea m-au dezamagit, am incredere in ei (in barbati am incredere de obicei), barbatii sunt altfel, nu toti exista si exceptii, ca si in cazul femeilor, eu acum vorbesc doar din experientele mele si despre viziunile mele, nu inseamna ca eu am 100% dreptate sau ca alte fete nu au prietene. Revenind la baieti, eu ma inteleg bine cu ei poate si pentru faptul ca am avut doi frati mai mari si eram mereu cu ei si prietenii lor, dar am avut si prietene, de toate am fost tradata si dezamagita, iar eu nu mai vreau prietene, decat asa sa mai schimbam o vorba din cand in cand, dar nu sa povestim toate cele sau sa iesim in oras la barfa etc. Nu am nimic cu nimeni, sunt femei pe care le admir, pe care le urmaresc cu placere, dar asta este parerea mea sper sa nu supar pe nimeni cu acest articol. Va pup, va multumesc ca ati citit pana la sfarsit, va mai astept pe blogul meu, voi scrie lucruri si mai interesante. Iertati-mi stangacia, dar este primul articol. O zi frumoasa tuturor!!!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu