duminică, 10 aprilie 2016

Pur si simplu Eu

Vreau de aceasta data sa va vorbesc putin despre mine, despre cum sunt eu, ce imi place, ce nu imi place etc.
In primul rand sunt om ca toti oamenii, cu sentimente, cu doi ochi, doua maini, doua picioare, stie toata lumea cum arata un om, nu?
Ca toata lumea am si eu sentimente, uneori de tristete, alteori de bucurie.
In general eu sunt prietenoasa, vorbesc cu oricine ma baga in seama, nu conteaza rasa, varsta, sexul, vorbesc cu oricine, imi place sa imi fac prieteni noi, imi place sa vorbesc, sa povestesc etc.

De multe ori s-a intamplat ca unii prieteni sa imi povesteasca despre viata lor si chiar sa imi ceara sfaturi, asta pentru ca sunt o buna ascultatoare, sunt empatica, iubesc oamenii.
Dar cu toate astea nu stiu din ce motiv sau intamplari cei cu care credeam ca sunt prietena si ca avem o relatie speciala, mai devreme sau mai tarziu ma dezamageau in diferite moduri, nu am inteles atunci, nu inteleg nici acum si nu am sa inteleg nici o data.

Stiu ca oamenii in general (nu ma refer la toti) sunt rai, dar imi place sa cred ca mai exista si persoane ca mine, de obicei acord tuturor indiferent de ce au facut, a doua sansa, poate totusi au avut o scapare, poate nu sunt cum am crezut, dar si dupa a doua sansa s-a intamplat la fel.
Nu sunt o persoana razbunatoare, dar recunosc am si eu orgoliul meu, nici eu nu sunt chiar "pres" sa accept orice.

Sunt o fire sensibila, ma supar si uneori plang prea repede, ma emotionez usor etc.
Nu port ranchiuna nimanui, indiferent cat de tare m-au suparat, trec repede peste, iar daca acea persoana vine si vorbeste cu mine, rar se intampla sa nu vorbesc cu ea, asa sunt eu, iert usor, trec peste, pentru ca suntem oameni, cu totii gresim, nimeni nu-i perfect si eu gresesc si atunci cand gresesc sau supar pe cineva imi doresc sa fiu si eu iertata si tocmai de aceea si eu iert si trec peste.
Sunt o fire copilaroasa, ma bucur de lucruri mici, frumoase, mai ales de vorbe bune si calde :).
Nu sunt pretentioasa, ma multumesc cu ceea ce am, nu fac mofturi la nimic.
Sunt mereu calma, nu imi place sa ma cert, sa intru in polimici si mereu stiu sa aplanez lucrurile, conflictele.

Imi place sa cred ca sunt un om bun, vesel, glumet, daca ma vei cunoaste iti vei da seama cum sunt eu cu adevarat.

Cam asta sunt eu, Marina: un om simplu, vesel, pozitiv, pur si simplu Eu :)

Va pup tare pe toti si va mai astept pe blog :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu