vineri, 8 aprilie 2016

Liviu Teodorescu

Astazi revin cu un articol despre un barbat, am scris destul de femeile pe care le admir, acum a venit randul unui barbat :).

Liviu Teodorescu este un artist impecabil, mie imi place foarte mult vocea lui, piesele lui, felul lui de a fi, pare un artist complet.
Este genul de om cald, rabdator, cel putin asta s-a vazut pana acum, nu stiu cata lume stie de el deocamdata desi ar cam trebui sa stie pentru ca a tot fost prezent mai peste tot, dar sunt destui oameni care nu urmaresc totul si atunci poate sunt cativa care nu il stiu inca. Un simplu search pe google sau youtube si veti vedea un om simplu, dar un super artist.

De curand a lansat o noua piesa, "Gelos", care ma lasat pur si simplu masca cand am ascultat-o prima data, un mesaj puternic, bine explicat, se potriveste multora (desi eu salva Domnului nu am trecut prin asa ceva,am inteles perfect mesajul, l-am simtit,l-am trait odata cu el), clipul este fenomenal, cu un impact emotional puternic (cel putin din punctul meu de vedere, acum stiti cum e, fiecare cu gusturile lui), care chiar te face sa uiti pe moment de tot si sa intri acolo in acea stare si sa traiesti fiecare moment ca si cum tu ai fi cel in cauza.

O piesa frumoasa, reusita, clipul pe masura, fara cuvinte, pur si simplu nu gasesc cuvinte sa exprim exact ce simt in momentul in care ascult aceasta piesa.
Va recomand din suflet sa o ascultati, cu siguranta nu veti regreta, sunt convinsa ca va va placea :).

Liviu Teodorescu-Gelos

Auditie si vizionare placuta :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu