joi, 14 aprilie 2016

Unghii naturale

Am vazut multe fete/femei ca opteaza pt unghiile false, cu gel, sunt frumoase nimic de spus, dar daca nu exagerezi cu lungimea sau cu "brizbrizuri-le", am avut si eu pe la varsta de 20 ani, dar le-am tinut doar o luna, imi placeau, dar ma incomodau foarte tare, cu toate ca aveam o lungime decenta, le-am dat jos, singura, m-am chinuit cam 2-3 ore sa le dezlipesc. Cand intr-un final am reusit, imi venea sa plang de cum imi aratau unghiile, ingalbenite, exfoliate, fara pic de luciu, atunci am realizat cat de proasta am fost sa imi pun asa ceva, mi-am stricat unghiile. Recuperarea a durat cam 6 luni ca sa arate cat de cat decent, plus ca le taiam aproape din carne ca sa scap cat mai repede de acel aspect urat si neingrijit.
De atunci am optat pt unghiile mele naturale, si-au revenit, le-am lasat sa creasca, le dadeam doar cu oja,dar doar atunci cand plecam undeva, in rest le lasam libere, sa respire.
Acum de cativa ani incoace, sa fie cam 2-3 ani, le port mici, naturale sau date doar cu lac transparent, iar la ocazii le "colorez"in functie de tinuta.
Eu sunt adepta naturalului, ma port naturala, de machiat nu ma machiez mai deloc, rar imi dau cu putin fond de ten sau blush, acum mai nou in loc de fond de ten folosesc crema CC de la Elmiplant, este foarte buna.
Unghiile naturale, asa sunt cele mai frumoase.
Deci eu da sunt impotriva unghiilor false clar, pt ca iti strica foarte tare unghiile si cu cat le porti mai mult cu atat iti va fi greu sa renunti la ele din motiv ca cele naturale sunt foarte stricate si au un aspect urat, dar acum na nu condamn pe nimeni care isi pune astfel de unghii, fiecare stie mai bine ce e bun si ce nu pt el, fiecare cum se simte mai bine, cum ii place etc., dar eu clar nu am sa mai optez nici o data pt asa ceva, am avut o data si mi-a ajuns :).

Va pup fetelor si nu uitati fiti naturale, asa sunteti mult mai atragatoare si frumoase :"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu