miercuri, 6 aprilie 2016

Adelina Pestritu

Astazi revin cu un nou articol, de data aceasta este despre prietena mea (asa cum imi place mie sa o numesc) Adelina Pestritu (Eda).
Este o fata super cool, imi place la ea totul, stilul vestimentar, caracterul, felul cum se poarta, cum vorbeste, felul de a fi, de a gandi etc. Este foarte asemanatoare cu mine (nu ma refer la fizic), avem cam acelasi tip de comportament, cam aceeasi gandire, suntem si elegante si sport si doamne si copilaroase atunci cand este cazul, zic suntem pt ca asta am vazut si la ea si asa sunt si eu.
Este o femeie de apreciat, nu ma intereseaza ce a facut inainte, ca pozat in Playboy, ca a fost dansatoare nu stiu unde, este treaba ei, viata ei nu ma priveste, dar in momentul de fata este ok din toate punctele de vedere, cel putin in viziunea mea, normal ca exista oameni care nu o plac si asta este perfect normal, dar cert este ca eu o admir mult, urmaresc cu interes tot ce apare legat de ea, o ador foarte mult, este genul de fata pe care oricine si-ar dori-o ca prietena :).
Eu o urmaresc mereu pe facebook, pe youtube, pe edamagazine, peste tot unde posteaza cate ceva :).
Asa cum am zis si ma repet nu ma astept sa fie prea multi de acord cu mine sau sa le placa de ea, eu am scris acest articol pt ca ea este una din preferatele mele, o admir si o apreciez mult si am impartasit asta cu voi, ca sa ma descoperiti si sa ma cunoasteti mai bine, cu cat va povestesc despre mine si preferintele mele cu atat ma descoperiti si ma cunoasteti si voi mai bine :)
Va pup si va mai astept :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu