luni, 25 aprilie 2016

Uneori

Uneori ma simt atat de singura, desi sunt inconjurata de multi oameni.

Uneori imi vine sa plang, desi in jurul meu nu este decat veselie.

Uneori imi vine sa plec undeva departe, sa ma detasez de tot, desi nu am un motiv anume sa fac asta.

Uneori imi vine sa urlu, desi nu ma doare nimic.

Uneori am senzatia ca nu ma aude nimeni, desi vorbesc tare si toti sunt atenti la mine.

Uneori imi este frica, desi sunt inconjurata de lucruri si oameni frumosi.

Uneori imi vine sa dispar undeva unde nimeni sa nu ma gaseasca.

Uneori psihicul este mai tare decat inima si ne cam joaca feste.

Uneori este bine sa fii singur, tu cu tine, cu gandurile tale, sa te detasezi de tot, sa te relaxezi, sa iti dedici tot timpul tie.

Uneori este mai bine sa iti vezi de treaba ta si sa fii fericit ca esti sanatos, ca esti bine, ca familia si cunoscutii tai sunt bine,ca pana la urma sanatatea ta si a celor dragi este mai presus de tot :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu