joi, 21 aprilie 2016

Se cerea un articol

Nu am mai scris de cateva zile, se cerea un articol nu?
Nu stiu exact despre ce sa va vorbesc, dar ma straduiesc :).

As vorbi putin asa despre oameni, am mai vorbit, dar parca cand vezi cat de rai sunt unii, cat de invidiosi si nepasatori sunt altii, mai mai ca ai vorbi incontinuu, chiar si singur asa de nebun ca nu mai intelegi nimic.

Oamenii se schimba asta e clar, nu pot fi la fel ca acum 10-15 ani, dar parca prea se schimba in rau, in bine mai rar, uita lucruri, amanunte si este pacat, mare pacat pt ca ajungi la un moment dat in viata in care vei fi singur si abia atunci vei realiza cat este de greu si cat de gresit ai procedat cu oamenii care chiar ti-au vrut binele,oameni care chiar tineau la tine.
Noi oamenii in general prea usor aruncam cu vorbe, prea usor ne luam doar dupa banuieli, dar nimic concret, prea judecam asa la prima mana fara sa stim despre ce este vorba, fara sa cunoastem omul sau cauza, fara sa stim adevarata problema, ce sa mai toti suntem judecatori, asa ne-am nascut.
Uitam sa fim cu adevarat oameni, uitam ce este mai important, ci anume sa zambim, sa avem pregatita o vorba buna la noi si sa o scoatem la nevoie, dar de ce cand este mai simplu sa judecam, sa criticam, sa ironizam, sa radem, sa dam cu noroi, este mai distractiv decat vorba buna, imm vorba buna, ce e aia? Mai multa adrenalina iti da ura, intriga, barfa, rautatea, te tine mai alert, in tensiune, aia da viata, in mintea multora, pt ca altfel nu imi explic de ce se comporta lumea atat de urat, probabil de plictiseala, din lipsa de ocupatie, mai urmareste pe cate unu,  altu sa vada ce a mai facut, zis ca sa gaseasca un motiv de scandal , o ocupatie gen.
Eu incer sa fiu opusul a ceea ce am descris mai sus si imi iese, dar cred ca asta ii enerveaza si mai tare, ca nu imi pasa ca ei sunt rai, ca nu ma supar, ca imi vad de treaba.
Tare imi doresc o lume in care sa pot iesi pe strada si sa vad ceea ce vedeam acum 15-20 de ani, oameni fericiti, copii jucandu-se in parc, batranei tinandu-se de mana, vara oameni bucurosi ca este cald, ca este vacanta, ca se pot bucura de o inghetata buna, mie dor sa vad lucrurile astea, sper ca intr-o zi sa le vad din nou.

Fiti mai buni, nu va costa nimic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu