joi, 14 aprilie 2016

De Ce Pink Balls?

Probabil multi va-ti intrebat de ce am ales acest nume pt blog, ce inseamna si de ce sau daca ma
reprezinta in vre-un fel.
Da ma reprezinta o data pt ca ador culoarea roz si a doua ( cred ca va-ti prins cu totii de unde balls si ce semnificatie mai are :D) pt ca uneori ma simt "barbat" adica sunt usor misogina, nu stiu daca este chiar cuvantul potrivit dar...
  Acum am sa pun un citat de-al Deliei scris pe blogul Sereniti acum ceva vreme si care mi-se potriveste al naibii de tare:

 "Da. Nu îmi plac. Prințesicile astea care sunt un fel de prințese mai mici sau mai mari, fete răsfățate și plângăcioase, manierate ostentativ, ipohondre, victime în șosețele roz cu dantelă albă. Fete care toată viața lor sunt la regim. Fete plictisitoare cu care nu poți urca niciodată pe Jepii Mici, pentru că încă nu au asfaltat ăștia ca să meargă ele cu tocuri." (Delia).

 Nu am nimic cu nimeni sa nu se inteleaga gresit, dar eu am crescut mai mult cu baieti, imi place sa imi petrec timpul cu ei decat cu fetele, pur si simplu asa ma simt eu mai bine, nu trebuie sa ma ascund si sa incerc sa par altfel de cum sunt eu defapt.
Nu imi plac nici acele fete care mereu peste tot unde se duc sunt doar in rochii sau fuste elegante, pe tocuri, imi place si mie sa fiu femenina, dar in parc ,pe bune, tocuri!?
Eu oricum sunt adepta stilului mai sport si casual, dar atunci cand trebuie sunt si eu eleganta si da stiu sa fiu si eleganta, ca sa nu mai zic ca sunt bine crescuta si cu bun simt in orice as fi imbracata, plus ca, conteaza foarte mult atitudinea ta in functie de ceea ce porti, nu poti sa fii eleganta, pe tocuri si sa te porti "golaneste" de ex., daca esti in trening poti.
Asa cum am spus nu am nimic cu nimeni, dar admir mai mult o femeie care este sincera in primul rand cu ea si care stie sa fie si eleganta si sport si doamna si "golanca" atunci cand imprejurarile o cer.
Eu da ma consider o "Pink Balls", dar ma repet stiu sa fiu si eleganta, iar feminina si frumoasa poti fi in orice te-ai imbraca, conteaza atitudinea ;).

Va pup pe toti, sper sa nu fi suparat pe nimeni cu acest articol, dar asta sunt eu, asa simt si cred ca multe dintre voi fetelor va regasiti :).

Va mai astept aici pe blog :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu