joi, 5 mai 2016

Nu am inspiratie!!!

Am un chef nebun sa scriu, dar problema majora este ca nu stiu despre ce sa scriu.
Sunt in pana de idei, nu imi vine nimic acum in minte despre ce anume sa scriu.
Sa scriu o poveste, ce poveste? Cred ca nu as putea sa o pun atat de bine in pagina ca sa se inteleaga frumos ceea ce am vrut sa spun/povestesc.
Oare chiar mi-s-au terminat ideile?
Oare atat de putina inspiratie am avut?
Am epuizat ideile, gandurile, emotiile, subiectele?
Deja cred ca v-am plictisit, dar ce sa va fac omul mai are si astfel de momente, trebuie sa acceptam asta si sa il cunoastem pe om cu toate calitatile, dar mai ales cu defectele lui.
Acum stau in pat asa rezemata de perete, cu perna la spate, uitandu-ma pe pereti, pe telefon, mai citind una, alta, dar tot nu imi vine inspiratie sa va scriu ceva frumos, sa va povestec ceva, chiar nu vine, asta e ce sa fac, intr-o alta zi sigur voi avea inspiratie buna sa scriu ceva dragut pt voi, ceva sa va placa.

Va las acum, va pup, va urez noapte buna si va astept la urmatorul articol, promit ca va fi ceva mai interesant :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu