joi, 26 mai 2016

Traieste frumos

Astazi revin cu un articol nou pt voi.
Vreau sa va vorbesc putin despre cartea "Traieste frumos" by Andreea Raicu, este o carte de colorat pt adulti, cu desene mari, coplexe, deloc usoare, iti ia ceva timp sa le colorezi, dar asta este si ideea, sa te tina ocupat cat mai mult timp, sa te poti detasa de tot, sa te poti relaxa, este un mod foarte placut de a iti petrece timp cu tine, a te tine departe de griji, probleme etc.
Andreea Raicu a avut o idee minunata cu aceasta carte, a fost creata in primul rand pt persoanele depresive, anxioase, dar aceasta carte este fara doar si poate pt toata lumea.
Eu am comandat-o online de pe site-ul ei oficial, ieri am primit-o, ieri toata ziua am colorat primul desen, pe care il vedeti in poza, pare usor, dar este destul de coplex si necesita timp, m-am simtit minunat, placut, ca un copil colorand aceasta carte, are niste desne super, azi am inceput sa colorez al doilea desen, o sa vedeti pe facebook finalul, cand va fi gata, momentan e doar pe jumatate colorat.
Recomand din suflet aceasta carte, nu aveti deloc ce regreta, te ajuta mult, te face sa te simti bine, sa te bucuri, eu ma bucur enorm, nu m-am bucurat de nici un cadou cum ma bucur de aceasta carte, iar pt asta trebuie sa ii multimesc iubitului meu ca s-a gandit sa imi faca un astfel de cadou, este un cadou frumos, minunat, unic, special, un cadou linistitor daca vreti,ce sa mai eu recomand aceasta carte din tot sufletul, merita.

Nu uitati sa ma urmariti aici si pe facebook, in curand urmatorul desen pe facebook si noi articole interesante aici pe blog.

Va pup si va doresc numai bine :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu