miercuri, 11 mai 2016

In curand

Pentru ca sunt multi care comenteaza stilurile vestimentare ale altora, in curand am sa va prezint stilul meu vestimentar, exact cu ce imi place mie sa ma imbrac, cu ce ma simt bine, comod, cu ce cred si consider eu ca imi sta bine.
Nu ma intereseaza ce zic altii de felul cum ma imbrac, nici eu nu comentez pe nimeni cum se imbraca, fiecare are stilul sau unic, cu care se simte bine, care se potriveste si se pliaza pe, personalitatea lui.
Nu imi place sa ma leg de felul cum este imbracat cineva (atata timp cat este curat si nu miroase urat), nu hainele conteaza, conteaza cum esti ca om pana la urma, poti fi imbracat in cele mai frumoase, rafinate, scumpe haine, dar daca ai un caracter de toata jena, degeaba, nu va mai interesa pe nimeni haina de pe tine.
Imi plac hainele sport in general, asa ma simt eu bine, asta ma reprezinta cel mai bine, imi plac si cele elegante si ma port si elegant, dar in mare parte sunt imbracata sport.
Ramaneti aproape, urmariti-ma atat aici cat si pe facebook si in curand veti vedea o parte din stilul meu vestimentar.
Va pup si va astept :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu