sâmbătă, 7 mai 2016

M-am saturat.

M-am saturat sa vad lume rea si invidioasa la orice pas.
Orice ai face, orice ai spune ei au de comentat.
Frate nu poti sa iti vezi de treaba si sa taci daca nu ai ceva bun de spus, nu zic ca toata lumea trebuie sa aiba aceleasi gusturi sau aceleasi pareri, ca na unde ar mai fi farmecul diversitatii, dar daca ai o parere contra cred ca poti fi civilizat si sa spui intr-un mod placut parerea ta, fara sa jignesti sau sa injuri.
Suntem invidiosi unii pe altii, ca ala are mai mult, ca ala are mai putin.
Daca cineva isi cumpara ceva se gaseste repede cineva sa ii zica:"ti-ai luat ceas, tu stii cati oameni mor de foame, sute de oameni nu au ce manca si tu iti iei ceas?", pe bune? Si daca sunt oameni care mor de foame ce vina am eu? Oricum nu le pot da eu de mancare la toti si plus de asta, nu e nimeni obligat sa faca ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui, iar daca alta lume nu isi permite nu stiu ce, acum cei care au si isi permit ce sa faca, sa stea si ei sa moara de foame, sa nu se mai bucure de nimic, ca in lume sunt si amarati si hai sa traim si noi ca ei, sau hai sa dam noi toti banii pe care ii avem celor saraci, ramanem noi fara nimic, murim si noi de foame si uite asa nu se mai dezvolta nimeni, ramanem toti niste inapoiati, muritori de foame etc.
Nu va inteleg atitudinea asta, sunt oameni saraci si tuturor ne pasa de ei, dar nimeni nu ii poate ajuta pe toti, dar daca toti ne-am mobiliza si in loc sa dam din gura si din mana pe facebook sau mai stiu eu unde, sigur am reusi sa ajutam mai multi oameni, dar de sa criticam pe altul e usor, noi de ce sa dam, lasa sa dea el ca are mai mult, cam asa functionam.

Am scris acest post pt ca am vazut multe astfel de mesaje pe paginile vedetelor, ajuta si ele atat cat pot, plus ca si ei muncesc pt banii lor, nu le pica din cer.
Repet fiecare se bucura de viata asa cum poate, cum stie, cum ii place si mai ales fiecare isi dramaluieste si cheltuie banii asa cum ii convine.
In primul rand de cei saraci ar trebui sa se ocupe statul, care vad ca nimeni nu iese in strada pt asta, apoi oamenii care isi permit cat de cat sa ajute si pe altii.

Va pup si nu uitati, nu avem dreptul sa judecam pe nimeni, nu stim ce este in spatele a ceea ce noi vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu